piątek, 27 kwietnia 2012

Domowa maseczka




















Wczoraj miałam chwilkę dla siebie. W godzinach między 17 a 18  (ponoć o tym czasie najlepiej  zrobić maseczkę) przygotowałam sobie domowe SPA. Zrobiłam taka prosta domową papkę na twarz. Niuniek mnie zobaczył i mówi : mama brudna, umyj się :). 
Nałożyłam ją na 15 mintut po czym mały masaż i już, efekt maseczki cudny, cera gładziutka, nawilżona. 
Miód można użyć różny ja akurat miałam rzepakowy.
Jak widać na obrazku dodałam :
  • 1 łyżkę miodu
  • 1 łyżeczkę kawy prawdziwej 
  • 1 łyżkę soku z cytryny
Miód: odżywia regeneruje, posiada witaminy A, B, C, PP, mikroelementy, węglowodanów, białka, zmiękcza i wygładza naskórek, zapewnia odpowiednią wilgotność skóry, a dzięki enzymom działa przeciwzapalnie i kojącym łagodzi stany zapalne.

Cytryna: oczyszcza, wygładza, nawilża, działa przeciwzmarszczkowo, rozjaśnia, zamyka pory.
Kawa: jako piling.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz