wtorek, 17 lipca 2012

PAT&RUB

Kosmetyki naturalne Pat & Rub
Moja linia kosmetyków w 100% naturalnych. Długo szukałam kremu, który by Mnie nie uczulał, podrażniał, przetłuszczał skórę, no i co najważniejsze był naturalny. I znalazłam, niestety nie tanią linie kosmetyków, ale rewelacyjną. Jestem pod ogromnym wrażeniem, efektu, zapachu, konsystencji, opakowaniem, nie mam się do czego przyczepić. No i odkładam grosz do grosza by jakiś słoiczek cudeńka sobie kupić i mam sposób jak idę na zakupy i mnie kusi na coś słodkiego tłumaczę sobie ze odłożę na pat&rub :).
I później wieczorem wanna wody ślicznie pachnący, rewitalizujący scrub i pełny spokój po intensywnym dniu z synkami :).
Szczegóły o kosmetykach można poczytać na stronie firmy.


http://www.patandrub.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz