poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Mydło Marsylskie




Poczytałam troszkę o tym mydełku, nadaje sie do skóry wrażliwej,  naturalne bez dodatków konserwantów, parabenów, tłuszczy EDTA i innych takich. Pomyślałam o moim Dzidziaku wrażliwcu, że zamiast kupować drogie Oilatumy, Emoliumy będę tym go myć( koszt 16zł). Umyłam Dzidziaka, mydełko super, pieni sie, zostawia na skórze delikatny filtr, nawilża. Siebie, też umyłam dla mnie rewelacja. Mam jeden malutki minus, zapach nie za ładny. Sprawdziłam można kupić o zapachu np. pomarańczowo - cynamonowym, ale ponoć naturalne najlepsze no coś za coś.

Mydła marsylskie zyskały uznanie na całym świecie dzięki czystości składu. W 72% składają się z czystego mydła na bazie oliwy z oliwek i maksymalnie z 0.1% wolnej sody, 0.4% soli (Na Cl) i 0.5% gliceryny. Mydło ma właściwości antybakteryjne i regenerujące naskórek, dlatego polecane jest przez dermatologów do pielęgnacji skóry wrażliwej, przesuszonej i alergicznej, a także do higieny intymnej.
Mydło może być stosowane jako środek dezynfekujący skaleczenia i otarcia, polecane jest po urazach i zabiegach jako ochrona gojących się ran przed infekcją. Mydło marsylskie nadaje się również do skóry suchej i zrogowaciałej oraz jako środek piorący (zwłaszcza do ubranek niemowlęcych). Stosowane jako szampon wzmacnia strukturę włosa - poleca się je do do walki z łupieżem.
Mydło marsylskie może być używane przez alergików. Nie jest testowane na zwierzętach.
Kostkę mydła można przekroić rozgrzanym nożem.
INCI
: Sodium olivate, sodium palmate, sodium palmkernelate, aqua, sodium chloride.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz