wtorek, 24 kwietnia 2012

Pieprz ziołowy


Jakby ktoś chciał bo ja chce :). Podpowiadałam w bliskim o takim pomyśle zrobili oczy na mnie z pytaniem: chce ci się ? Tak chce mi się zrobić sobie swój własny unikalny pieprz ziołowy. Zakupiłam pieprz ziołowy firmy, której lubię, spisałam skład i dodałam coś od siebie. Myślę to zmielić w młynku przesypać do słoiczka i gotowe:) . Dodaję go do rosołku, farszu na pierogi.
Skład pieprzu ziołowego:
gorczyca biała, kolendra, papryka ostra, kminek, czosnek ( suszony), kozieradka, majeranek, korzeń chrzanu (suszony) od siebie dodam kurkumę, może cząber , seler). Proporcje: można szaleć.
p.s nie spodobało mi się na opakowaniu zakupionego pieprzu drobnym druczkiem na dole : " w zakładzie używane są także: seler, laktoza, jaja oraz surowce zawierające gluten, soję, mleko. Produkt zawiera dwutlenek siarki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz